Logo

ITZALA

Dakraam-gordijn.nl

Levering
Korte levertijden, geweldige klantenservice
0
VELUX gordijnen
Officiële VELUX dealer
Betalingsinformatie

Betaling

Creditcard

Betaling is mogelijk met VISA of VISA Electron. U zult gevraagd worden om uw cardnummer, de vervaldatum en het driecijferige veiligheidsnummer. Deze informatie wordt via een sterk versleutelde verbinding rechtstreeks naar de bank verstuurd om de geldigheid van uw creditcard of betaalpas te verifiëren. Zodra uw kaart is goedgekeurd, sturen wij u een bestellingsbevestiging via e-mail. De creditcard wordt pas na levering belast.

iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

PayPal

Betalingen zijn mogelijk via PayPal. Tijdens het betalingsprocess zult U gevraagd worden om in te loggen bij Uw persoonlijke PayPal account.
Het is ook mogelijk verder te gaan met de betaling zonder een bestaande PayPal account, en met behulp van Uw creditcard de betaling af te ronden. Na de betaling in PayPal zult U teruggeleid worden naar onze webshop en een bevestiging te krijgen waarop te lezen is dat de betaling geslaagd is.

Klarna Pay Later (Betaal Later)


In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan: Betaal later.

Bij Klarna Betaal Later ontvang je eerst de goederen thuis. De betaaltermijn van 14 dagen start zodra je de aankoop ontvangt. Dit betekent dat je de tijd kan nemen om je aankoop uit te proberen. Je betaalt dus alleen voor wat je houdt. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan. 

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna.

Algemene informatie over Klarna vindt u hier.

Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

3D Secure


Wat doet 3D Secure?

3D Secure, ook wel 3D Secure authenticatie of 3DS genoemd, is een maatregel om fraude te voorkomen. 3DS werd in 2001 gelanceerd door Visa (als Verified-by-Visa). Het fungeert als een extra beveiligingslaag bij het doen van kaartbetalingen. Het biedt klanten een veilige authenticatiestap bij online betalingen en het zorgt ervoor dat de juiste kaartgegevens worden gebruikt zodat fraude bij kaartbetalingen wordt voorkomen. 3DS wordt ondersteund en erkend door grote debet- en creditcarduitgevers, zoals VISA, Mastercard (als Mastercard Secure Code) en American Express (als American Express SafeKey).


Hoe werkt beveiligde 3D-authenticatie?

U hebt waarschijnlijk al eerder met beveiligde 3D-authenticatie kennisgemaakt toen u online een aankoop betaalde. Zodra u online een van onze producten wilt afrekenen, wordt u doorverwezen naar de 3D Secure-pagina op de website van uw debet- of creditcarduitgever. Op de website van de kaartuitgever wordt u om een wachtwoord gevraagd (dat u al bij uw bank moet hebben ingesteld) of wordt u gevraagd een authenticatiecode in te voeren (die automatisch naar uw bevestigde mobiele telefoonnummer wordt gestuurd). Nadat u de juiste gegevens hebt ingevuld, wordt de betaling goedgekeurd door de kaartuitgever en wordt u teruggeleid naar onze bevestigingspagina. Dit gaat razendsnel en eenmaal terug op onze site ontvangt u een bevestigingsmail dat de betaling is gelukt.


Hoe kan ik me aanmelden voor Verified by Visa/Mastercard Secure Code?

Verified by Visa en Mastercard Secure Code worden aangeboden door banken en serviceverleners, niet rechtstreeks door Visa/Mastercard. We raden u aan rechtstreeks contact met uw bank of serviceverlener op te nemen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

U kunt een wachtwoord eenvoudig opnieuw instellen. Hoe lang dit duurt verschilt per bank. Als het Verified by Visa-bericht of het Mastercard Secure Code pop-up scherm verschijnt nadat u uw kaartgegevens hebt ingevoerd, wordt er waarschijnlijk een optie 'wachtwoord vergeten' afgebeeld. Als u daarrop klikt, wordt u om enkele gegevens gevraagd die u bij het aanmelden hebt opgegeven. U kunt nu uw wachtwoord snel opnieuw instellen en doorgaan met winkelen.

Mijn bank stuurt een code naar mijn telefoon, maar deze ontvang ik niet altijd. Wat moet ik doen?

Neem dit rechtstreeks met uw bank op, zodat zij het probleem kunnen onderzoeken. Mogelijk is het iets eenvoudigs, bijvoorbeeld dat ze niet uw juiste nummer hebben. Dit wordt meestal opgelost door even te bellen.