ITZALA

Dakraam-gordijn.nl

Levering
Rechtstreeks geleverd vanuit de VELUX fabriek
0
VELUX gordijnen bespaar 40%
Officiële VELUX dealer
Verzend- en leveringsvoorwaarden

Verzending en levering

Hoe worden onze producten verzonden?

Voor onze leveringsservice maken we gebruik van DPD. Voor een geslaagde aflevering is het noodzakelijk dat u ons de naam van de geadresseerde bekend maakt bij het invoeren van het afleveradres, ook bij bestelling uit naam van een bedrijf.

LET OP: Voor een bestelling in Vlaanderen kunt u onze Belgische homepage dakraam-gordijn.be bezoeken.

Van ieder artikel dat we maken wordt de kwaliteit gecontroleerd voordat het wordt verzonden. Altijd.

Leveringstermijn

Gewoonlijk wordt uw order binnen 3 à 7 werkdagen geleverd, afhankelijk van de bestemming. Werkdagen zijn maandag-vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

Enkele van onze producten zijn niet op voorraad en eisen meer levertijd. Wanneer u producten aan uw winkelmandje toevoegt ziet u de verwachte leveringstermijn.

 

Verzendkosten

Wij brengen 9,68 EUR (incl. btw) per bestelling in rekening. We hanteren een standaard tarief, wat betekent dat het bedrag per bestelling gelijk blijft, ongeacht de omvang van uw bestelling. Als uw order alleen bestaat uit kleurstalen, is de levering gratis.


Uw bestelling volgen

Wanneer we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail. In deze e-mail vindt u het volgnummer waarmee u op de website van de vervoerder de verzending van uw bestelling kunt volgen tot deze bij u wordt afgeleverd.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Als u bij aflevering niet aanwezig bent, wordt meestal een kennisgeving achtergelaten en wordt geprobeerd uw pakket op een later tijdstip alsnog af te leveren. Wanneer aflevering ook bij de tweede poging niet mogelijk is, wordt opnieuw een kennisgeving achtergelaten met het adres van het dichtstbijzijnde ophaalpunt van DPD waar u uw bestelling kunt ophalen. U heeft dan meestal een week om het pakket af te halen. Als u dit niet doet, wordt de bestelling aan ons geretourneerd en storten wij het aankoopbedrag terug.


Wanneer uw pakket beschadigd lijkt

We verzoeken u om de verpakking van de goederen bij aflevering door de koerier te controleren. Bij een eventueel zichtbare beschadiging van het pakket die kan wijzen op beschadiging van de verpakte artikelen, dient u de levering niet aan te nemen. In dit geval kunt u het best een aanmerking op de afleveringsdocumenten over de beschadiging maken en onmiddellijk contact opnemen met onze klantendienst. Wanneer een dergelijke beschadiging niet vermeld is op de afleveringsdocumenten, kunnen we een eventuele latere vordering desbetreffend niet aanvaarden.